Kerkbalans 2024

De kerk. Wat betekent het voor u? Is het dat statige gebouw in het midden van ons dorp? Is het een plek waar u God vindt? Een plek waar u gelijkgestemden ontmoet, uw zorgen kunt delen of naar anderen omkijkt? Waar u tijd vindt om te bidden, te bezinnen en kunt groeien in geloof? Of is het bezoek eraan vooral een moment in de week waar u even kunt uitstijgen boven de waan van de dag?

De waarde van de kerk is voor ieder gemeentelid weer anders. Maar feit is dat onze kerk voor veel mensen van grote betekenis is! Dat moment in de week waarop we samenkomen om te zingen, te bidden, te luisteren naar Gods Woord en muziek te maken, het geloof met elkaar te delen en naar elkaar om te zien is voor veel van ons niet weg te denken. Tegelijk is het een plek van waaruit we zorgen voor de mensen om ons heen, dichtbij maar ook verder weg. We zijn dankbaar dat we zo met elkaar kerk kunnen zijn en ook van betekenis voor elkaar en voor de samenleving. Deze kerk in ons dorp kunnen we alleen zijn en blijven als u ons steunt en dankzij uw betrokkenheid.

In het afgelopen jaar hebben we kleinschalig onderhoud gedaan aan de gebouwen, ook heel zichtbaar is de nieuwe invalide oprit aan de zijkant van de kerk. We mogen nog steeds een Baken zijn in het dorp in blijde en verdrietige momenten. De plek in ons dorp waar we God mogen ontmoeten en samen gemeente kunnen zijn. Ook in 2024 willen we het samen kerk-zijn vorm en inhoud geven. Daar hebben we uw steun bij nodig! Met deze brief doen we daarom een dringend beroep op u voor een financiële bijdrage.

BRIEF KERKBALANS 2024

ANTWOORDFORMULIER