Zomergeschenken

Christelijk geloof… ik kan er geen chocola van maken!

‘Die kerk van vroeger… moet ik daar nog iets mee? Tot wie bid ik eigenlijk? En wat moet ik sowieso nog met het christelijk geloof?’ Als je met het christelijk geloof bent opgevoed, kan het best zijn dat je deze vragen herkent. Zeker als je er nu niet meer zoveel mee hebt.

Tijdens de coronacrisis denken veel meer mensen na over zingeving. Logisch, het is ook een heel gekke tijd. Natuurlijk kunnen er dan vragen opkomen over hoe je nu in het leven staat. Vragen zoals: ‘Wie ben ik? En hoe ben ik geworden wie ik nu ben?’ Misschien denk je ook weer terug aan vroeger, aan je christelijke opvoeding, maar je kan er geen chocola van maken.

Ontdek het in de (online) kerk!

Sommige vragen zijn best moeilijk om in je eentje over na te denken. Waarom niet samen met anderen, die dezelfde vragen hebben over het leven en geloof? Iedere zondag LIVE om 09.30 uur en 18.30 uur is er een kerkdienst waar mensen zitten zoals jij. Of thuis meekijken. Geef jezelf een kans om te ontdekken dat er méér is in het leven. Of je nu wel, niet of een beetje gelooft. Je bent welkom.

En geniet ondertussen van het goede wat je aangereikt krijgt. En als de golven overslaan, dan mag ieder mens schuilen bij de God van het christelijk geloof. Ook zonder coronacrisis. Een fijne zomer gewenst!